Wednesday 20 October 2010

Langkah Kanan

SALAM N HYE..
Setelah beberapa hari tak update...kini NOBITA dtg lg!!!
hehe...
ari ni nak cter sal langkah kanan...alhamdulilah..2 hari berturut turut rasa seperti d malaysia..
mkan beramai2.. mlam semalam d traf~~mlam ni di trust hall..
Trafalgar ( betol ke eja dye??aku slalu fail bab2 eja...)
bil populasi: agak rmai. ( tak tertulis nama semua..).penuh la dapur mereka d serbu oleh kami..hehe
santapan: crumble,behun grg,pasta grg,dessert anip yg takde name tp sedap...boleh than la...hahah ( gurau je nip...sedap betol sbnrnye...)n sup cendawan iylia...perghhhh!!terubat rindu kat pondok pizza.
aktiviti: borak2..maen la la li tamplon..batu seremban..berdiskusi tentang asg..(aku join2 dgr jer...hehehe)
komen keseluruhan: TERBAEKKKKKK!!!! ( sehingga aku dan hajar bersetuju ntuk menumpang berteduh d bilik mira n dayah..kerana tiada kudrat ntok balik ke bilik sendiri...)
padahal dok tgk movie..haha( aku tgk sekerat jer...lg beberapa kerat dyeorg tgk..)

Trust Hall ( ni aku confirm ejaan dye..hanya perlukan sedikit kepercayaan)
bil populasi: aku,dayah,hajar,mira,zahidah,asma,awin,rick,narvend n yamuna
santapan: smbal udang, kari kentang, sayur grg,telur dadar,dessert=aiskrem blueberry yg narvend kate byak kalori..( aku ngap jer...hahah)
aktiviti: borak2..bincg asg..( bg ilmiah ckit..) bercakap2 dlam bhasa melayu apabila ada mak saleh d situ..mentang2 depa tak pham..hahaha
komen keseluruhan: memuaskan..cuba lagi... bukan itu yg cuba hendak d sampaikan...yg sebenarnye.....


TERBAEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKK WOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!


ooppss!!terlebih sudah~~haha
owh yerk..lupe nak ckap..sbnrnye g trust hall 2 nak melawat awin..cian dye~~kaki dye sakit..terseliuh..cepat baek yerk win..take care taw..pas2 ttbe dyeorg ajak makan sekali..2 yang LANGKAH KANAN...(la.. aku baru nak masuk cter sal tajuk entry ker...hahaha)

takpe2...aku paham perasaan korang mmbaca entry ni kan..takpe2..aku redha...aku stop kat cni yerk..
coz aku pon dah ngantuk..mklum la..perut penoh cm tong..haha

sehingga berjumpa lg!!
adio....(sempena klas Greek sok..)


No comments:

Post a Comment